Prawne aspekty mediów

Cel kursu

Przedstawienie prawnych regulacji dotyczących mediów. Przekazanie praktycznej wiedzy o prawie prasowym, autorskim oraz radiofonii i telewizji. Wiedza pozwoli zacząć efektywnie i twórczo działać w mediach oraz współpracować z nimi.

Opis kursu

  • Kurs dla osób które maja lub będą miały kontakt z mediami i są ciekawe praw i obowiązków jakie wiążą się z tą branżą.
  • Kurs polecany dla dziennikarzy, rzeczników prasowych, pracowników firm, instytucji i jednostek samorządu terytorialnego reprezentujących swoich pracodawców w mediach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw, pracowników komórek promocji i marketingu oraz pracowników organizacjami pozarządowymi, którzy ze względu na specyfikę swojej pracy występują publicznie.
  • Na kursie można zdobyć wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne niezbędne do pracy w mediach i kontaktów z mediami.
  • Tematyka: jak założyć i zarejestrować tytuł prasowy, jak uruchomić stację radiową lub telewizyjną, zasady współpracy z mediami, co może a co musi dziennikarz, czy autoryzacja jest konieczna, co robić gdy na łamach mediów nas pomówiono, jak zamieszczać sprostowania, jak chronić swój utwór, kiedy możemy legalnie korzystać z cudzych utworów, jak chronić swoje dane osobowe i wiele innych tematów z tego zakresu.

Korzyści

Poznanie prawnych aspektów działania mediów.

Terminy zajęć

10.08.2018 (piątek): 16:00-20:00
11.08.2018 (sobota): 10:00-18:00
31.08.2018 (piątek): 16:00-20:00
01.09.2018 (sobota): 10:00-18:00
 

Dokładna lokalizacja kursu będzie dostępna dla Słuchaczy, którzy opłacili kurs, po zalogowaniu się na swoje konto Słuchacza.

Dane kursu

  • 13E15
  • Edycja XIII - lato 2018
  • 10.08.2018
  • Piotr Wawrzeński
  • 24
  • 30
  • Ekonomia i społeczeństwo
  • 350 zł
  • 150 zł
  • Kampus SGGW Ursynów